### WTT/WTS ### 1 — **[ EU / ar 5 - 1×5 ]** · Dehya — no issues! — Extras : No set username, No dl, Normal Abyss,F2P ### 2 — **[ NA / ar48 - 5×5 ] ** · Ayaka C1 · Diluc C1 · Jean — no issues! — Extras : No dl, Normal Abyss,F2P ### 3 — **[ Asia / ar14 - 2×5 ]** · Dehya · Tome of the Eternal Flow ( Neuvillette BIS ) — no issues! — Extras : No set username, No dl, Normal Abyss,F2P ### 4 — **[ EU / ar33 - 5×5 ]** · Wanderer · Zhongli · Diluc · Mona · Qiqi — no issues! — Extras : No set username, No dl, Normal Abyss,F2P ### 5 — **[ Eu/ ar10 - 1×5 ]** · Ayato — no issues! — Extras : No dl,F2P, No set username ### 6 — **[ EU / ar 10 - 1×5 ]** · Wriothesley — no issues! — Extras : No dl, Normal Abyss,F2P ### 7 — **[ NA / ar33 - 3×5 ]** · Wanderer · kazuha · Skyward Pride — No issues! — Extras : No dl,F2P, Normal Abyss ### 8 — **[ Asia / ar40 - 4×5 ]** · Ayaka · jean + BIS · mona · skyward blade — No issues! — Extras : No dl,F2P, Normal Abyss, No set username ### 9 — **[ NA / ar40 - 4×5 ]** · Alhaitham · Itto · Jean · Dehya — No issues! — Extras : No dl,F2P, Normal Abyss, No set username ### 10 — **[ NA / ar44 - 7×5 ]** · Ayaka · Yoimiya · Jean · Dehya · Diluc C1 · Amos Bow — No issues! — Extras : No dl,F2P, Normal Abyss, No set username ### 11 — **[ Asia / ar23 - 4×5 ]** · Neuvillette + BIS · Hu tao · Diluc · Tome of the Eternal Flow — No issues! — Extras : No dl,F2P, Normal Abyss, No set username # #/Dry_Enthusiasm3494 . .