Selling Trade-Regeln: Jeder der einen Trade-Beitrag...

Discussion in 'CSGO Accounts for Sale - Buy Sell CS:GO Accounts' started by Alex Fleisch, 12/6/14.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alex Fleisch

    Alex Fleisch
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Trade-Regeln: Jeder der einen Trade-Beitrag erstellt, sollte diese Dinge befolgen: -Wenn es sich um einen Steam-Gut handelt, sollte der Steamcommunity-Link als "Beweis" mit angegeben sein. -Jeder der einen Beitrag erstellt soll sich über den Preis seines Gutes (Item, Acc, Gift etc.) bewusst sein. Anmerkung: Ich möchte das die Gruppe so frei wie möglich bleibt und appelliere deshalb an euren Verstand. Benutzt ihn bevor ihr einen Trade abschließt, jedes Anzeichen was euch Misstrauen bereitet ist Anzeichen genug, um den Trade sein zu lassen. Scammer-List: Meldet mir Scammer und Menschen die sich nicht benehmen können (immer mit eindeutigen Beweisen und per PN), sodass ich sie hier veröffentlichen, und aus der Gruppe entfernen kann.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  2. PlayerUp

    PlayerUp
    Expand Collapse
    Automated Helper Bot
    Bot Status (Automated): Handles automated general support inquiries

    2   0   0

    Offline
    Joined:
    9/30/15
    Posts:
    1,442
    Likes Received:
    1,555
    [trigger]Guide - How To Report A Dispute

    Automated Response

    If someone you believe has scammed you, please open a Dispute Form Here. Filing a report takes 2 minutes and will then provide us the necessary information to take action against the individual and assist you at resolving the dispute. Thank you for your cooperation on this matter and sorry to hear about the problems you experienced.

    .[/trigger]
    [trigger=by]For: Alex Fleisch Re: #1[/trigger]
     
    #2 PlayerUp, 12/6/14
    Last edited by a moderator: 3/30/16
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.