Selling selling account EUPC 155sp at villians charecter...

Discussion in 'DC Universe Accounts - Buy Sell Trade' started by Barut Benzin, 12/5/14.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Barut Benzin

Barut Benzin
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

0   0   0

selling account EUPC 155sp at villians charecter and 129sp at hero charecter... and 2other charecters with lvl10+^^ 2plasmatic auras, 1red nimbus aura.... 1 training-men (sorry for my english)... with more and more good things at the charecters... pm me pls i will sell it for only 450$ i think that i have spend for it over 2000$ by interesting pm me we can speak over the price ;) verkaufe meinen EUPC account... habe einen helden karakter mit 155sp und einen schurken karakter mit 129sp ausserdem noch 2weitere schurken karaktere mit lvl10+ ^^ habe 2plasmatic auras und 1rote nimbus aura... dieser account hat mehr und mehr extras wie z.b. eigenes trainingsziel in der basis usw... bei interesse einfach mir eine nachricht schreiben... verkaufe es 360€ ich denke aber dass ich schon mehr als 1500€ reingesteckt habe... über den preis könnte man noch reden wobei man da auch nicht mehr viel am preis machen kann/will^^

• This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  2. OP
    OP
    Barut Benzin

Barut Benzin
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

0   0   0

ich meinte schurke mit 155 sp und helden mit 129sp

• This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Loading...