How to Report a Dispute Please fill out all 9 questions below. You must provide proof or your claim cannot be validated. 1. Date Dispute Happened 5/02/2020 2. Are You The Buyer or Seller I'm the Buyer 3. Total Transaction Value 210€ 4. Other Parties Username leonnovich 5. Method Used To Pay or Receive Payment Bank 6. Other Parties Email Addresses [email protected] 7. Other Parties Payment Email Address N/A 8. Other Parties Messenger Username N/A 9. Provide All Chat Logs and Additional Information Below It's all in dutch. but the bottom line is he never provided me with the sign up email and said it doesn't exist. when i checked it after purchase (and after he had recovered it once already) he gave me false recoveries. When i said they don't work & the email DOES exist he blocked me on playerup & recovered the account again where i'm no longer able to contact him again. I bought a runescape account from him. Nee die email bestaat niet echt is alleen inlog naam dus dat kan niet. Hij vroeg creation date, dat was september 2010 en in nederland met internet van tele2 Daarna vul je een mail in waarop je hun antwoord wil ontvangen dat is alles. Leonnovich, 1/25/20 Report Is het allemaal gelukt? Leonnovich, 1/25/20 Report heb je ook nog de 3 eerste passwoorden die je je kan herinneren + betalingsadres / postcode + methode voor membership & heb je gezegd dat je verhuis bent recent of niet? en wanneer. Ik ga proberen zo'n recovery te doen. Als het voor mij werkt dan kan ik pas zeker zijn van het acc. SocomH, 1/25/20 Report en ja hij staat op mijn email nu. daar gaan men plannen wel om dit weekend 99 fm te halen xD SocomH, 1/25/20 Report Niet verhuisd Membership is bonds en dan moet je de datum aanklikken 1e ww is socomhunterr 2e ww is schschepo 3e ww is schschepers Probeer ff inderdaad Leonnovich, 1/25/20 Report Uh bestaat wel een kans dat ie weer locked is denk ik? Leonnovich, 1/25/20 Report Als te veel mensen gaan recoveren komt het niet goed denk ik. Probeer volgende week ofzo Schrijf dit allemaal op Leonnovich, 1/25/20 Report ja ik ga nu gwn chill afk'en en heb men geld op een mule gezet. volgende week ga ik hem recoveren. en wat was de datum dat jij invulde & voor hoelang was de membership. als ik die info heb zou ik nrml wel genoeg moeten hebben. SocomH, 1/25/20 Report Uh ik deed 1 maand maar eigenlijk was het 14 dagen maar dat ging niet.. Wintertodt 99 fm kan wel ^^ Sorry voor het ongemak Leonnovich, 1/25/20 Report Laatste bond heb jij zelf gedaan denk ik dus die datum Leonnovich, 1/25/20 Report haha ik doe gwn old school vuurtjes leggen in varrock :p 1 maand en je kan 2 weken kiezen :p en die redeemde je wanneer? maand + jaar SocomH, 1/25/20 Report ik heb nog geen membership erop betaald. en al helemaal geen bonds /P SocomH, 1/25/20 Report ughhhhh kreeg net weer een mail met dat ze proberen men wachtwoord te changen. SocomH, 1/25/20 Report November laatste keer denk ik 3 bonds tegelijk Leonnovich, 1/25/20 Report Niet happen he dat kan namelijk niet want komt op jouw mail binnen Leonnovich, 1/25/20 Report Niet op reageren of klikken Leonnovich, 1/25/20 Report het acc is nu op mijn email gezet he :p en ik hap sowieso niet op die mails. en toch hebben ze het klaar gekregen om hem te locken :/ ze hebben me niet eens gehackt, ze hebben gewoon het acc gelockt met password reset te spammen en dan unlocked maar hoe weet ik dus niet SocomH, 1/25/20 Report Snap t ook niet maarja hoop dat t zo goed is Leonnovich, 1/25/20 Report ja we zullen volgende week wel zien wat het word als de recovery positief is of niet SocomH, 1/25/20 Report hey man, kijk Ik weet dat het email [email protected] wel degelijk bestaat. de recovery werkt niet.