Stole Money Ionache

Discussion in 'Disputes - Banned Scammers' started by Ionache, 1/21/20.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ionache

    Ionache
    Expand Collapse
    Unverified Member

    0   0   0

    Offline
    Joined:
    1/20/20
    Posts:
    8
    Likes Received:
    3
    My Location:
    Cum să raportați o Disputelor
    Completați toate 9 întrebări de mai jos. Trebuie să furnizați dovezi sau cererea dvs. nu poate fi validată.

    1. Data Disputelor Happened
    Exemplu: 20 Ianuarie

    2. Sunteti cumpărătorul sau vânzătorul
    Exemplu: Sunt Cumpărătorul

    3. Valoarea totală a tranzacției
    Exemplu: $ USD 51

    4. Alte părți Utilizator
    Exemplu: Site Utilizator

    5. Metoda utilizată pentru a plăti sau primi plata
    Exemplu: Mastercard

    6. Alte părți Adrese e - mail
    Exemplu: [email protected]

    7. Alte părți de plată Adresa de e - mail
    Exemplu: [email protected]

    8. Alte părți Messenger Utilizator
    Exemplu: bestest987

    9. Furnizați toate jurnalele de chat și informațiile suplimentare mai jos
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  2. OP
    OP
    Ionache

    Ionache
    Expand Collapse
    Unverified Member

    0   0   0

    Offline
    Joined:
    1/20/20
    Posts:
    8
    Likes Received:
    3
    My Location:
    Buna ziua! Am cumpăra de la un membru de aici gems, adică 5mil și mi sa luat din cont banii dar nu mi-am dat seama ca este bannet și acum am rămas fără bani fără nimic, cum îmi recuperez banii
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  3. Help

    Help
    Expand Collapse
    Community Moderator

    8   0   0

    Offline
    Joined:
    6/25/19
    Posts:
    28,006
    Likes Received:
    564
    To process a cancellation/refund request...
    #1 https://www.playerup.com/support-tickets/knowledge-base/how-to-cancel-refund-a-middleman-order.72/
    #2 http://www.playerup.com/forms/cashout-your-credits.6/respond (after your money has been refunded to you in the form of Credits)

    OR (if your 3-way ticket has yet to be published)
    #1 Please make sure to provide the same payment details you used when you made your purchase when asking for a refund in your Pre Middleman Order Startup ticket or the actual Private Conversation for your transaction.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.