Cum să raportați o Disputelor Completați toate 9 întrebări de mai jos. Trebuie să furnizați dovezi sau cererea dvs. nu poate fi validată. 1. Data Disputelor Happened Exemplu: 20 Ianuarie 2. Sunteti cumpărătorul sau vânzătorul Exemplu: Sunt Cumpărătorul 3. Valoarea totală a tranzacției Exemplu: $ USD 51 4. Alte părți Utilizator Exemplu: Site Utilizator 5. Metoda utilizată pentru a plăti sau primi plata Exemplu: Mastercard 6. Alte părți Adrese e - mail Exemplu: [email protected] 7. Alte părți de plată Adresa de e - mail Exemplu: [email protected] 8. Alte părți Messenger Utilizator Exemplu: bestest987 9. Furnizați toate jurnalele de chat și informațiile suplimentare mai jos
Buna ziua! Am cumpăra de la un membru de aici gems, adică 5mil și mi sa luat din cont banii dar nu mi-am dat seama ca este bannet și acum am rămas fără bani fără nimic, cum îmi recuperez banii
To process a cancellation/refund request... #1 https://www.playerup.com/support-tickets/knowledge-base/how-to-cancel-refund-a-middleman-order.72/ #2 http://www.playerup.com/forms/cashout-your-credits.6/respond (after your money has been refunded to you in the form of Credits) OR (if your 3-way ticket has yet to be published) #1 Please make sure to provide the same payment details you used when you made your purchase when asking for a refund in your Pre Middleman Order Startup ticket or the actual Private Conversation for your transaction.