Sold Fue thunder account Leo 2a6, mig 21mf and a lot of producto escaso/desvanecerse/Other Stuff

Discussion in 'WarThunder Accounts for Sale' started by julian548, 4/5/22.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julian548

julian548
    Expand Collapse
    Suspended Status: This user has been suspended for terms of service violations or fraud practices Banned Status: This user has been banned due to fraudaulent acts against others

0   0   0

My Location:
    Price $:
    600
    Buy Now Link:
    Buy Now
    Hallo,
    ich biete hier meinen Lvl 84 2000 Stunden War Thunder Account zum Verkauf an. Insgesamt wurden 340 Fahrzeuge schon freigeschaltet bzw. erspielt und in die Garage gestellt. Bei den Deutschen bin ich bis zum Leo 2A5 und zur Mig 21MF gekommen, bei den anderen Nationen wie auf den Fotos zu sehen (ist auf den Fotos die Nation die sie interessiert nicht dabei kann ich ihnen auf Anfrage natürlich Fotos nachreichen :) ). Zudem sind folgende "speziellere Fahrzeuge im Account enthalten:
    (Event) Premium Fahrzeuge:
    - Pz. IIC (DAK)
    - Sd.Kfz 140/1
    - Sd.Kfz 234/1
    - Sd.Kfz 234/3
    - Pz.Sfl. Ic
    - VFW
    - Tatzen Tiger (Oster Event Tiger)
    - He 112 B-1/U2
    - BV 238
    - Iltis
    - SU-85 A
    - IS-6
    - Harrier GR.1
    Event Fahrzeuge ohne Premium:
    - Merkava Mk.1
    - Merkava Mk. 2B
    - C2A1
    Seltene Fahrzeuge die nicht mehr gekauft/erspielt werden können:
    - LVT(A)(4)
    - Panther II
    - Flakpanzer 341
    - 10,5cm Tiger II
    - Maus
    - Type K-8 (1942)
    - Ro.57 Quadriarma
    - E.B.R. (1954)
    - Ikv 73
    Talisman:
    - Tiger H1
    - Ostwind II
    - Leopard 2A4
    - Leopard 2A5
    - Bf 109 F-1
    - Fw 200 C-1
    - Bf 109 K-4
    - G.91 R/3 (Deutschland)
    - Mig-21MF
    - Tetrarch Mk I
    - Cromwell V
    - Comet I
    - Challenger
    - Avenger

(Schon alleine diese Fahrzeuge + andere "besondere Gegenstände" haben fast den Wert dieser Auktion)

+ eine Menge anderer interessanter Fahrzeuge
    + Skins, Decals, Gegenstände uvm.

Weitere Informationen/Bilder werde ich gerne auf Anfrage an Sie weiter geben :)

For People who don't speak german: I can send you Informations/Pictures of the account on request :)

Privatverkauf ----> Keine Garantie, Keine Gewährleistung, Kein Rückgaberecht
    Versand via E-Mail

Please note that due to this item's nature, and this being a private sale, NO REFUNDS will be provided under ANY cirumstances.
    my discord is: cagast#7832
    The buyer pays for access to, and full control over the account described with the contents within; I do NOT claim the copyrighted intellectual and virtual property of "War Thunder" by Gaijin Entertainment. All contents of the account remain property of Gaijin Entertainment.

Attached Files:

• This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.