Stole Money Don’T See My Purchase

Discussion in 'Disputes - Banned Scammers' started by Leo877, 3/18/18.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leo877

    Leo877
    Expand Collapse
    Verified Status: This user has completed basic background and ID verification

    0   0   0

    Offline
    Joined:
    3/9/18
    Posts:
    2
    Likes Received:
    0
    Как сообщить о споре
    Пожалуйста, заполните все 9 вопросов ниже. Вы должны предоставить доказательства, или ваше требование не может быть проверено.

    1. Произошел спор о дате
    Пример: 13.03.2018

    2. Являетесь ли вы покупателем или продавцом
    Пример: я покупатель

    3. Общая стоимость транзакции
    Пример: 140 долларов США

    4. Другие стороны Имя пользователя
    Пример: that.asian23

    5. Метод, используемый для оплаты или получения платежа
    Пример: PayPal

    6. Другие адреса электронной почты
    Пример: bad4you1988@gmail.com

    7. Другие адреса оплаты Адрес электронной почты
    Пример: [email protected]

    8. Другие пользователи
    Пример:

    9. Предоставьте все журналы чата и дополнительную информацию ниже.
     Sold - 90/40 High Priest With 82/27 High Wiz + 70Mil Zenny | PlayerUp Accounts Marketplace. Player 2 Player Secure Platform.
    Благодарим вас за использование PlayerUp.com для обеспечения безопасности транзакций. Мы получили форму отправки вашего покупателя:

    Имя продавца: that.asian23

    Покупатели Имя пользователя: Leo877

    Вы купили : https://www.playerup.com/threads/90-40-high-priest-with-82-27-high-wiz -70mil-zenny.3449923 /

    Каков следующий шаг?
    Ваш заказ проверяется. Следующим шагом будет создание вашего личного чата с вами и @Middleman и трехсторонний разговорный билет с вами, @Middleman и продавцом. После того, как будут созданы личные и трехсторонние разговорные билеты, этот билет закроется, и мы поручим продавцу выпустить вам информацию об учетной записи. После входа в систему и получения полного контроля над учетной записью мы вышлем платеж продавцу.

    Как завершить проверку?
    Ваш заказ может быть отложен, если проверка еще не завершена. Если вы уже были проверены, вам не обязательно снова проверять. Если вы еще не были проверены, заполните эту форму подтверждения . Если у вас возникли проблемы с загрузкой файла, отправьте файл по электронной почте на адрес [email protected] с темой письма как «Проверка покупателя».
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  2. Avatar PR

    Avatar PR
    Expand Collapse
    Authorised MOD
    Premium Pro Status: This user is a Premium Pro Seller Verified Status: This user has completed basic background and ID verification Silver Status: This user has successfully completed 15+ middleman transactions Moderator Status (Non Employee): This account handles basic community support inquiries

    33   0   0

    Offline
    Joined:
    11/25/15
    Posts:
    1,123
    Likes Received:
    96
    My Location:
    There is no info that related to dispute forum here. This thread is closed.

    If you still need help regarding different issues, please submit a ticket or write on our Help forum.
    Help - General Support Questions | PlayerUp Accounts Marketplace. Player 2 Player Secure Platform.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  3. OP
    OP
    Leo877

    Leo877
    Expand Collapse
    Verified Status: This user has completed basic background and ID verification

    0   0   0

    Offline
    Joined:
    3/9/18
    Posts:
    2
    Likes Received:
    0
    I send my documents, but have no answer of verification me
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  4. Avatar PR

    Avatar PR
    Expand Collapse
    Authorised MOD
    Premium Pro Status: This user is a Premium Pro Seller Verified Status: This user has completed basic background and ID verification Silver Status: This user has successfully completed 15+ middleman transactions Moderator Status (Non Employee): This account handles basic community support inquiries

    33   0   0

    Offline
    Joined:
    11/25/15
    Posts:
    1,123
    Likes Received:
    96
    My Location:
    We notice you edited the form and you have filled it out now. This is the dispute forum, not Middleman. If your issue is related to Middleman, please communicate with Middleman directly and privately via PM.

    Our support department does not have your sensitive info. You may write to Middleman forum. Please remember to not post your sensitive info there such as your payment info or the account info that you may already discuss with your seller.

    Help - Middleman Support Questions | PlayerUp Accounts Marketplace. Player 2 Player Secure Platform.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.