Sold Desculpem me la mas quando o League of Legends...

Discussion in 'DOTA 2 Accounts for Sale - Buy & Sell | All MMR & Ranks' started by Rui Pereira, 9/20/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rui Pereira

    Rui Pereira
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Desculpem me la! mas quando o League of Legends conceguir um show e publico deste calibre, eu vou respeita-lo como Esports
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  2. OP
    OP
    Rui Moreira Do Monte

    Rui Moreira Do Monte
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    tenho muito respeito pela tua decisao mas ainda tou a espera de poder ter uma key para poder jogar com a malta toda
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  3. OP
    OP
    SKapa Lopez

    SKapa Lopez
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    O League Of Legends é um E-Sport pela simplicidade qualquer pessoa percebe aquilo e por isso tem tanta aderencia e gera tanto dinheiro . Só e apenas isso
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
  4. OP
    OP
    SKapa Lopez

    SKapa Lopez
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Joguei league 3 anos , agora estou no guild wars 2 e tenho o dota para jogar de vez em quando. O nivel do dota é simplesmente espetacular sem comparaçao ao league .
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.