Hey Guys, I know most of people already have their own digistone dealer... but sometime when event is good and you have to wait for your stone it get annoying So.. if you wana change your Digistone Dealer Please let me know.. we are group of people working around hour... and we offer the cheapest digistone rate you can find and we try to turn your order as soon as possible so if you need further question please contact me on my Facebook.. link is below Bis Sama | Facebook Please check our latest Poster along with the price CHEAPEST OUT THEIR
Protect Yourself With PlayerUp Middleman Services Buyers Guide (No Extra Fees, Just Click Buy Now) Sellers Guide Click Here To Generate A Buy Now Link
[QUOTE = "Bis Sama, post: 8936001, member: 268023"] Oi pessoal, eu sei que a maioria das pessoas já tem seu próprio revendedor digistone ... mas em algum momento quando o evento é bom e você tem que esperar por sua pedra ficar irritante Então, se você quiser mudar o seu revendedor Digistone Por favor, deixe-me saber .. nós somos grupo de pessoas trabalhando em torno de hora ... e oferecemos a taxa digistone mais barato que você pode encontrar e tentamos fazer seu pedido o mais rápido possível então se você precisar de mais perguntas entre em contato comigo no meu Facebook .. link está abaixo Bis Sama | Facebook Por favor, verifique o nosso mais recente cartaz junto com o preço MAIS BARATO PARA SEU [/CITAR] sell digitones?